تجلیل از واحد بهداشت خانه کارگری و گروه کار نمونه شرکت تولید روی بندرعباس با حضور استاندار هرمزگان

Banner

تجلیل از واحد بهداشت خانه کارگری و گروه کار نمونه شرکت تولید روی بندرعباس با حضور استاندار هرمزگان

استاندار هرمزگان در مراسمی از برگزیدگان جشنواره امتنان از کارگران و واحدهای نمونه و کارفرمای سلامت محور استان تجلیل کرد.

در این مراسم, “فریدون همتی” گفت: کارگران در شرایط سخت اقتصادی و تحریم ها و بحران اقتصادی ناشی از کرونا همچنان دست از تلاش بر نداشته و با حرکت جهادی و برای بهبود شرایط اقتصادی تلاشی مضاعف دارند. وی افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی و صیانت از نیروی کار باید مد نظر باشد و بازرسان کار نظارت مستمری بر این امر داشته باشند چرا که این یک موضوع مهم است و نباید با آن عادی برخورد شود. همتی اظهارداشت: بنگاههای اقتصادی باید با حفظ اشتغال خود به کار ادامه دهند و نباید در این شرایط نیروی کار خود را تعدیل کنند مگر اینکه که در این زمینه توجیه داشته باشند. استاندار هرمزگان گفت: زندگی بر مدار همت و تلاش کارگران می چرخد و همه باید قدردان این زحمت کشان باشیم. وی بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مشاغل مختلف و حساسیت بر این موضوع تاکید کرد و گفت: همه باید برای قطع زنجیره کرونا تلاش کنند. وی بیان داشت: در این شرایط سخت مدیران باید نگاه فراسازمانی داشته باشند و در همه زمینه ها باید با تجزیه و تحلیل داده ها بمنظور تصمصم گیری موثر و برنامه ریزی در همه حوزه ها به دولت و مردم کمک کنند. مدیرکل تعاون و کار هرمزگان نیز در این مراسم گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تاثیر بحران آن بر روی برخی از بنگاههای اقتصادی و احتمال تعدیل نیرو, با مدیران این شرکتها جهت حفظ اشتغال وارد مذاکره شدیم.

در این مراسم استاندار هرمزگان از جناب آقای دکتر حقیقی مدیرعامل شرکت تولید روی بندرعباس ، واحد نمونه خانه بهداشت کارگری و گروه کار نمونه از بخش صنعت آقایان امید مریدی ، احمد رضا عباسی واکبر نساجی با اهدای تندیس تقدیر کرد و همچنین آقای ابراهیمی مدیرکل تعاون و کار هرمزگان با لوح تقدیر از برگزیدگان این جشنواره تقدیر کردند.

تماس با ما

درخواست تماس